Veelgestelde vragen

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden van Euro BOB vinden?

De Algemene Voorwaarden van Euro BOB zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, maar zijn uiteraard ook gepubliceerd op onze website.

Zie hiervoor de Algemene voorwaarden.

Waar kan ik de Privacy Policy vinden?

De Privacy Policy van Euro BOB kun je vinden op de volgende pagina: Privacy Policy

Moet ik van tevoren een BOB Chauffeur reserveren?

Niet wanneer u binnen het verzorgingsgebied van A naar B gereden wilt worden. U kunt dan tot een uur voor aanvang een last-minute een chauffeur bestellen. Wanneer u van buiten het verzorgingsgebied in het verzorgingsgebied gebracht wilt worden of andersom, dan vragen wij u de chauffeur minimaal 3 uur van tevoren te reserveren.

Tot hoe laat kan ik een BOB Chauffeur bestellen?

U kunt tot sluitingstijd last-minute uw BOB Chauffeur bestellen. Dit betekent dat u van maandag tot en met donderdag tot 00.00 uur, op de vrijdagen en zaterdagen tot 02.00 uur en op zondag tot 22.00 uur bij Euro BOB terecht kunt. Voor ritten die buiten het verzorgingsgebied beginnen of eindigen kunt u tot 3 uur voor sluitingstijd reserveren.

Kunnen de chauffeurs in iedere auto rijden?

De chauffeurs kunnen in alle auto’s rijden waarbij rijbewijs B noodzakelijk is. Ze kunnen zowel in een automaat als een handgeschakelde auto rijden. De chauffeurs hebben ervaring met merken van Alfa Romeo tot aan Zonda.

Waarom is er een aanrijtijd van circa 60 minuten?

De chauffeurs van Euro BOB rijden constant rond om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij sturen altijd de meest dicht bijzijnde chauffeur naar u toe. Ook wanneer zijn of haar collega nog met een andere rit bezig is. Het kan zomaar zijn dat de chauffeur vanaf de andere kant van de randstad moet komen.

Wat houdt het wachttarief in?

Wanneer de chauffeur van Euro BOB zich bij u heeft gemeld kan het natuurlijk voorkomen dat u nog niet klaar bent om te vertrekken. Daarom is een wachttijd van 10 minuten inbegrepen. Indien een chauffeur langer op u moet wachten, of wanneer hij de auto voor u uit een parkeergarage moet halen, is hij genoodzaakt een wachttarief van € 12,00 per 5 minuten te rekenen.

Zou ik gebruik kunnen maken van jullie service buiten de aangegeven openingstijden?

U kunt altijd even contact met ons opnemen en dan kunnen we kijken wat we buiten de openingstijden voor u kunnen betekenen.
Voor BOB ritten net na sluitingstijd rekenen we een kleine toeslag bovenop de normale ritprijs. Informatie hierover is te vinden op: https://eurobob.nl/onze-tarieven/

Wat is het KvK nummer van Euro BOB?

Ons KvK nummer is 67512704.

Wat is het BTW nummer van Euro BOB B.V?

Het BTW nummer is NL857041046.B01.

Wat is het bankrekeningnummer van Euro BOB?

Sinds 2023 is ons rekeningnummer als volgt: NL71RABO0324017480 ten name van Stichting Floryn Payments inzake Euro BOB B.V. Hier kan alleen naar worden overgeboekt met een factuurnummer in de omschrijving.

Wat zijn de openingstijden van Euro BOB?

De openingstijden zijn als volgt:
maandag 08:00 – 00:00
dinsdag 08:00 – 00:00
woensdag 08:00 – 00:00
donderdag 08:00 – 00:00
vrijdag 08:00 – 02:00
zaterdag 16:00-02:00
zondag 14:00-22:00

Kan ik mijn rit bij Euro BOB nog annuleren?

Je kunt ritten binnen het primaire verzorgingsgebied kosteloos annuleren tot één uur voor aanvang van de rit. Wordt er binnen dat uur nog geannuleerd dan is Euro BOB gerechtigd om ten minste 50% van de ritprijs in rekening te brengen met een minimum van €82,- inclusief 21% BTW. Indien de chauffeur al op locatie staat te wachten is Euro BOB gerechtigd dit wachttarief bovenop de ritprijs in rekening te brengen. Het maximale is de som van ritprijs en wachttarief.

Indien de rit buiten het primaire gebied valt zal de aanrijtijd over het algemeen ook langer dan een uur zijn en heeft de planner van dat moment het recht om kosten in rekening te brengen indien de chauffeur(s) al onderweg is/zijn.

Heb je nog andere vragen?
Neem gerust contact op met ons.



Neem contact op